søndag 8. november 2009

Farsdag

Siden faren min døde da jeg var 17 år har jeg som oftest vært på grava hans og tent lys på farsdagen. Det har jeg gjort idag også, og det kjennes alltid godt å ta en tur dit. Jeg slår av en prat med ham og oppdaterer ham på de siste nytt og diverse familieanliggender....(!)
Til informasjon for den som måtte undres litt over det siste, så fører jeg ikke høylydte samtaler med ham....slik at jeg står i fare for å bli fraktet bort av sjukehuspersonell i hvite frakker.. :))



Her er et bilde av pappa den gang han var riktig ung og tjenestegjorde i flyvåpenet.

1 kommentar:

Mitt hvite hus sa...

Heisan June..

Så hyggelig hilsen ...tusen takk..

Koselig med slike gode tradisjoner som du har laget deg med tente lys på graven...

Så hyggelig at du vil kjøpe slike julekurver hos meg.. så klart du kan det... hvor maneg ønsker du..og er det noe spesielt møsnter du vil ha??

Send en mail kroeskel@o9nline.no'''



Klemmer Kerstin