lørdag 30. april 2011

IKKE SÆRLIG SJARMERENDE...

I dag møtte jeg ei lite sjarmerende dame!
Jeg har møtt henne før
- mange ganger -
men i dag var hun virkelig uspiselig!

Hun hadde pistrete fett hår og poser under øya...
dobbelthaken var MYE større enn sist jeg så henne!
...og dessuten hadde hun fått kviser!

Det tragiske kvinnemennesket stirret olmt på meg
og så ut som om hun hadde sett "faen sjøl"...!
I ren refleks og forskrekkelse over det jeg så
rakte jeg tunge til henne.

Det rare var at kvinnemennesket gjorde
akkurat det samme......samtidig!
Da snudde jeg på hælen og gikk....
...ut fra badet...og vekk fra speilet!
Noen som sa "dårlig sjølbilde"...?
eller kanskje vi skal si "dårlig speilbilde"...?

Ha en fin lørdagskveld!
Klem fra June


PS! Bildene er lånt fra cvydesign.wordpress.com

16 kommentarer:

sylvia sa...

hei.
helt herlig.
klem fra sylvia

Unknown sa...

Hahaha, man kommer langt her i verden med litt selvironi! Desverre er det mange som mangler det. ;-)

Ønsker dere begge en flott 1. mai. :-)

Tovepia sa...

Skift speil:O)))..for det må være speilbildet:O)
Ha en fin kveld sammen, du og ditt speilbilde;)
Klemmings;)

Mimmi sa...

Heisann:)

Hehehe... dette var bare herlig...

Selvironi er en GAVE - og den har du ihvertfall fått:)

Ønsker deg en fortsatt fin helg - og kvitt deg med speilet - ikke humoren:)

MIMMIKLEM:)

RoseSommer sa...

Slutt å tull'a! Ser jo på profilbildet ditt at du er penere enn de fleste.
Men jeg "så" deg ikke på treninga idag? Eller? Men du skal på mandag eller tirsdag, ikke sant?? Her i Larvik hadde vi en ny instruktør idag; skikkelig US Army-opplegg. Gøy!! Blir nok skikkelig støl imorgen.

Merethe sa...

:) artig innlegg... Hva har skjedd med været siden i går? I dag fryser jeg jommen. :) I dag får jeg besøk i hagen og da skulle jeg jo hatt varme å by på også...men blir det for ille stikker vi bare inn i Rødstua. Der kan jeg til og med fyre :D Håper du får en flott dag i dag. Klemmer Meethe

Tone/Skrinet Antik og Kuriosa sa...

Deilig med selvironi ja! Ha en deilig 1. mai helg!

Klem

GroLinda sa...

Heisan :o)
Hahaha artig innslag! Jaja ikke alle er like heldige med speilbildet ;o) Godt det ikke var deg da! Ønsker deg og din selvironi en fin 1. mai ;o)
Klem fra Gro :o)

Violetta sa...

Jøss! Jeg har akkurat samme problemet her, bare med ti ganger verre kjærring enn deg! Slå den du! ;-)
Boksen ja, den er ikke gammel, just looks like... Kjøpte den hos Lobelia for et par år siden.

Ønsker deg en flott uke!

InstatreffNorge sa...

Hihihihi så herlig innlegg:):)
Elsker folk som har selvironi og ikke tar seg selv så¨høytidelig:)
Vi er vel alle uvenner med speilet iblant;)

Ønsker deg en super uke:)

Klem Lise

zubizup sa...

Turkish Underwears
www.yoncatoptan.com
please wisit me,ı will be glad:)))

-Sanna- sa...

Ja, her greide du virkelig å vise deg fra din beste side :)))
Jeg møter stadig en slektning av den dama der. Og hun er ikke det hakk bedre. Også så grinete som hun er,- ei skikkelig hurpe til tider......

Jejje sa...

ha ha,ja du den personen har jag mött några gånger också/kram

Lises drømmer sa...

titter rundt etter nye blogger, så havnet jeg midt i ditt speilbilde:) Morsomt! (og tøfft) legger meg til her jeg!
klem

Hos Jorunn sa...

Hihihi...herlig innlegg. Jeg er ikke alltid venner med speilet mitt jeg heller. Ha en flott uke uten speil, klem fra Jorunn

Trines Hus og Hage sa...

Ha ha, den var herlig! Ikke alltid man er like glad for sitt eget speilbilde, nei. Men litt sminke og hårspray gjør heldigvis sitt ;-)
Jeg er ikke så kjent at jeg vet hvor du bor, men veldig langt unna meg er det ikke. Jeg bor i nedre Vang, eller Ridabu heter det egentlig her. Det er like ved nye Rema 1000 på Ridabu.
Ha en bra onsdagskveld, June.
Klem Trine