mandag 27. juni 2011

ÅRHUNDRETS VERSTE BLOGGER!

Ja, det er iallefall slik jeg føler meg akkurat nå! Men hvis man er litt mindre dramatisk....og DET er sikkert lurt...så handler det vel egentlig bare om at jeg har vært totalt umotivert for blogging en stund.
Årsaken er utvilsomt at det hender veldig mye i livet mitt for tida, og at jeg rett og slett bruker kreftene mine på andre ting.


Jeg er av dem som mener at ærlighet varer lengst - iallefall innenfor rimelighetens grenser! - og derfor finner jeg det naturlig å fortelle at jeg har blitt singel....altså separert...og at det selvfølgelig medfører ganske store endringer i dagliglivet. Jeg har det imidlertid ganske greit akkurat nå, og konsentrerer meg om å bruke kreftene på å gjøre akkurat det JEG VIL! :))
Dessuten er det sommer, ungene er i utlandet....så jeg og kattepus Tassen, råder over hus og tid helt på egen hånd....og DET er ikke gæli!


Tidligere i vår gikk jeg ut og proklamerte at dørstokkmila skulle bekjempes - og for den som måtte lure på hvordan det har gått: Jeg har vært...og er.....kjempeflink faktisk! Jeg trener stort sett annenhver dag og kjenner virkelig at det gjør underverker for kropp og sjel!
Så nå er det bare å holde den gode treningsmoralen oppe og fortsette i samme spor....for da finner jeg snart meg sjøl igjen på ordentlig! :)

Dette ble en slags statusoppdatering, og jeg vet sannelig ikke hvor interessant det er å lese sliktno` for andre...? Men nå har jeg iallefall gitt livstegn i fra meg, og jeg håper snart at lysten til å blogge kommer tilbake! Jeg har det ganske bra....og har tenkt å nyte sommeren. Så får vi se om det blir noen innlegg og bilder etterhvert!

Ha en riktig fin uke!
Klem fra June

19 kommentarer:

Tone/Skrinet Antik og Kuriosa sa...

Hei June! Ble forskrekket da jeg leste overskriften, lei meg når jeg leste videre nedover i innlegget og oppstemt igjen over dine positive ord rundt din livssituasjon pr i dag.

Blogging skal være lystbetont og noe man koser seg med når man har overskudd, ikke noe man "MÅ". Håper at alt går bra og jeg er imponert over din trening, YOU GO GIRL!

Stooooor klem fra Tone

Tovepia sa...

Skjønner du har hatt viktigere saker å ta tak i enn blogging; trist å høre om din situasjon, men godt å høre at du ser lyst på det hele.
Sannelig har du vært flink med trimmen, der må jeg skjerpe meg..
Ha ei god uke, masse klemmer fra meg

RoseSommer sa...

Livet går ikke alltid på skinner, nei. Men herfra hvor jeg sitter høres det ut som om du vet ditt eget beste og finner OK løsninger for deg og dine.
Så BRA at treningen går greit. Og bloggingen tenker jeg tar seg opp til høsten, så nyt sommeren!

"Hvis du møter veggen, får du hilse fra meg." (Sitat: Dag Evjenth)

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Hei,skjønner godt at det er andre ting som er viktigere for deg akkurat nå..Godt å høre at alt er bra med deg, har selv vært igjennom en skilsmisse og vet hvordan du har det..Lykke til videre, og ha en flott kveld:))

Synnøve sa...

Hei June!
Skjønner du har mer en nok og ta tak i en og skrive blogg.
Bra at du har det etter forholdene fint.
Du er virkelig flink til og trene. Skulle ønske det var meg, men til høsten..da skal jeg begynne og trene igjen.

Ønsker deg fine dager fremover.
Stor klem fra Synnøve

Smykkas sa...

Ta tiden til hjelp, så kommer nok blogglysten tilbake. Jeg har nylig vært gjennom en slik periode selv. Blogging skal ikke være noe press. Vi skal gjøre det for hygge, inspirasjon og føle at vi får noe ut av det.

Gratulerer med den flotte treningen du er i gang med.

Klem

Bossa sa...

Har vært der du er, og hadde jeg visst hvor mye spennende som ventet på meg, hadde jeg ikke vært så lei meg da.....
Varm klem :O)

Husfruen of Hilltop House sa...

Blogging skal være en glede, ikke en plikt. Så da tar man seg en pause når man trenger det.
Høres ut som om du har glede av treningen, og det er flott. Håper du får en deilig sommer!

Duse Pasteller sa...

Kjære deg, du har nok hatt det tøft nå! Sånne ting tar på... Men godt å høre at du tar vare på deg selv og greier og nyte livet, tross alt!
Livet er som en berg-og-dal-bane. Er inne i en skikkelig bølgedal selv nå, og er ganske sikker på at det jeg har vært gjennom kunne blitt en bra Bollywood-film evt en dårlig såpeopera...;)
Men det går seg som regel til!
Masse lykke til! Håper du får en fantastisk sommer!!
Varm klem fra Janniche♥

Liza sa...

Hei!
Ville bare sende en klem og ønske deg lykke til! Har jo nettop vært gjennom det samme, og det er derfor jeg og barna er på flyttefot til andre siden av landet nå.
Noen ganger er det best å starte på nytt! Skilsmissen var vond og lang, men nå er jeg veldig glad for det :)
Håper dine dager blir gode i en fart :)

Liza

Laila sa...

Ting skjer i livet, både vondt og godt, og man må noen ganger stoppe opp og tenke på seg selv.
Godt at du ser positivt på det nå, og fortsett med treninga, det er godt for både kropp og sjel.
Ha en fin dag, klem Laila

Merethe sa...

Jeg vil bare si LYKKE TIL i din nye tilværelse. Det er så viktig å ta tid til seg selv i en slik situasjon. Finne gleder og meningsfulle ting å fylle livet med. God sommer. Klemmer Merethe

Den Grønne Baljen sa...

Heisan June

skjønner du har hatt nok med andre ting i livet ditt..og sånn er det bare,... høres ut som du har det bra tross alt..Og at du trener hjelper nok på i den prosessen du er... stå på !!

Varme sommer klemmer fra en regntung Bergen
kerstin

Trines Hus og Hage sa...

Hei June.
Synes det var trist å høre om endring i sivilstatus, men godt at du er ved godt mot.
Stå på videre, lykke til med trening og oppbygging av både kropp og sjel. :-)
Ønsker deg en positiv og god sommer.
God klem fra Trine

RoseSommer sa...

Bare kort innom for å sende en sommerhilsen fra min solrike hage idag. Og håper det er bra med deg.
Og NÅ skal jeg ut og plukke bringebær på buskene mine. Tror det er nok til dessert idag :-)

Kamerasamleren sa...

Hei June, fint å høre den fine undertonen, til tross for situasjonen.

Så synes jeg slett ikke du er verdens dårligste blogger, både innleggene tidligere og dette beviser det for meg. Åpenhet og ærlighet setter også jeg langt frem i mine tanker om hvordan jeg vil være. Og når skulle een ha bruk for bloggvenner om en ikke skulle ha det i en slik situasjon? Da er det like greit og la oss få høre det klart og tydelig. Det kan jo hende vi kan komme med et trøstens ord og litt støtte også. :)

Bruk dine krefter og tid på deet du må du, June - vi skal nok få litt liv og røre i deg etter hvert som tiden går. :) Blir du for lenge borte, skal jeg personlig komme å hente deg. :) Ut til bloggen igjen. Prøv å se på alt det fine, parker det triste på en best mulig plass og se fremover. Lykke til, bekymringene beviser seg så alt for ofte å være unødvendige. Vi greier det meste, bare vi har snøre ute. Da er det håp, sies det. Og det tror jeg.

Tar deg med i tankene jeg June og krysser fingrene for at det går bedre enn forventet og fryktet. Hei så lenge, er snart tilbake og sjekker tilstanden opp igjen jeg. :)

Kamerasamleren sa...

Flotte bilder, forresten. En skal vel ha noen bratte bakker i mellom - det er da de beste bildene kommer og den mest innholdsrike teksten. Det tror jeg bestemt!

MindeCaroline sa...

Klem!
Blogg igjen da du har overskudd og gleden til å gjøre det;)
Ta tiden til hjelp.
Kos deg så godt du kan i sommer:)

Balke gård sa...

Nå skjønner jeg...Du er den tapreste og mest positiv-vinklende trimdama jeg vet av!! Og husk, det amn ikke dør av, blir man sterkere av! PS! Håper den fine runde bordet er særeiet ditt;-) Klem