mandag 2. november 2009

Bare noe jeg har puslet med idag...


Siden det er skikkelig "innevær" her på østlandet idag har jeg puslet litt med bildekollage. Jeg er slett ikke særlig dyktig, men lærer stadig, og får mange gode tips fra dere mer erfarne bloggere!

Jeg ble bl.a tipset om redigeringsprogrammet PhotoScape, og det er det jeg har benyttet her...
Skulle noen få lyst til å kopiere noen bilder etterhvert så er det bare koselig, og da blir jeg veldig glad hvis man linker bildet til Nostalgi&Skriverier! http://www.nostalgiskriverier.blogspot.com/

Tipset om PhotoScape fikk jeg foresten fra Anita i Duse Drømmer http://dusedrommer.blogspot.com/
Takk Anita!


12 kommentarer:

M sa...

Så flink du er...jeg har så lite tid til "sånne gøye ting" for tiden.........men håper på bedre tider..
Du fant linken din på Bloggedamer40+ nå sant?
klem,M

June J. Larsson sa...

Jeg fant den! :) Øya er det første man blir blind på sies det... :))
Jeg har god tid akkurat nå, og da er det herlig å kunne holde på med slike små "puslerier" som slett ikke gjør noen nytte for seg, men som er særdeles avslappende!

Klem
June

@afjo72 sa...

Koselige bilder :)

Lunalei ;-) sa...

Så vakre bilder du har satt sammen!!! Det er artig å leke seg med fotoredigering ;-)
Du har en nydelig blogg, glad jeg tok veien hit!!! Ønsker deg en flott dag!
Klem fra Lunalu

Synnøve sa...

Så koselig blogg du har.
Koselig med litt pussleri før jul:)

ha en fin kveld

Anonym sa...

Hei på deg:))

Så utrolig fine bildene dine ble:))
Kjempe koselige,du er så flink:))
Det er utrolig gøy å sitte å sette sammen bilder og lage rammer og tekst på dem, kan sitte i times vis...
Det var kjempe koselig å titte innom deg igjen:)
Ha en super fin kveld:)
Klem Anita

Unknown sa...

Nydelig, varm og nostalgisk blogg... Klem fra en annen skribent..

Mitt hvite hus sa...

Skjønne bilder du har mikset sammen... skjønner ikke hvorfor jeg ikke får opp dine innlegg ..har lagt deg til på lista mi... prøver igjen jeg..

Klem kerstin

Anne Sofie sa...

Hei!

Beklager min svært så sene tilbakemelding!!! Men nå har jeg lagt meg til som følger hos deg også, og skal være mye mer aktiv på bloggen min enn jeg har vært i det siste!

Tusen takk for tips til kjøpmannsdisker. Den jeg hadde bilde av er fra Home&Cottage.

Vi blogges!

Anne

Anonym sa...

Mye fint June! lurer litt på det lille sink-spannet....neida, unner deg den June. Men regner med at vi må ut på ny handle,kikke runde.Vi må snart besøke 4A dama,der var det mye gobiter<3<3 Hilsen monica!

Ann Kristin sa...

Har titta litt i bloggen din. Her var det mye morsomt og mye inspirasjon å hente. Legger meg til som følger.
Hilsen Ann Kristin.

Heimefronten sa...

Veldig flott blogg du har - mange inspirerende innlegg - selv er jeg ganske ny som blogger. Godt å lese at du er ovenpå og aktiv - livet kan ta noen svinger innimellom og ha noen opp og nedturer. Klem fra Tone