torsdag 8. juli 2010

Hjelp!

Nå har jeg ENDELIG kommet noenlunde i vater etter en litt tumlete vår og forsommer, og nå SKAL vinnerne fra min GiveAway (som ble avsluttet 30.april!!!) få sine velfortjente premier fra Green Gate.

Problemet nå er at min bærbare pc har takket for seg, og dermed har jeg ikke tilgang til gammel e-post. Derfor ber jeg ydmykt om at alle de sju vinnerne sender meg fullt navn og adresse pånytt! Ny e-postadresse er: junla@live.no
Og denne gangen KOMMER det faktisk en GreenGate-Premie i posten!!





Èn av premiene er forresten sponset av Gave & Interiørglede , en flott interiørbutikk som holder til i Torggata på Hamar. Vel verdt et besøk i sommer for den som har anledning!
Takk til de hyggelige damene i butikken!










Hvis noen av vinnerne har glemt at de faktisk ER en av vinnerne...(og jeg kan ikke klandre noen for det, siden det har gått både "vinter og vår" siden trekningen!) så finner dere navnene HER


Ny epost er altså: junla@live.no

Klem June

9 kommentarer:

RoseSommer sa...

Heisann! Så fint at du er "i vater" igjen. Håper den posisjonen inntas i en hengekøye i fred og ro under et svalende tre??!
Ha en fortsatt fin sommer.
(Jeg er en av trøstepremievinnerne, og sender deg email.)

June J. Larsson sa...

Åh! Hengkøye hørtes herlig ut! Jeg er faktisk eier av en hengekøye, men mangler de svalende trærne å henge den i!! Kan du tenke deg?!! :)) Men jeg har et par gode dekk-stoler og en slabenk ute, så jeg kan innta en rimelig behagelig stilling....i fred og ro! :)
Flott at du sender mail! Husk at jeg har ny epost-adresse nå!
Klem

sylvia sa...

hei june.
hadde glemt hele greia jeg,
ikke rart du ikke har hatt tid til dette,
ønsker deg en god kveld,
har sendt deg mail på din nye..
ønsker deg en herlig sommer kveld.
klem fra sylvia

Fossestua sa...

Hei, og velkommen som følger hos meg! Kjempekoselig :) og tvi tvi i giveawayen!
Ha lest litt i bloggen din, og synes det er herlig at du er så åpen om lidelsen din.
Sommerklem fra Lise

MissMette sa...

Hei June
Så flotte gaver du gir bort! – green gate er bare nydelig, heldige vinnere :) Nydelige bilder du viser i innlegget under, og så romantisk og koselig uteplass du har ♥ likte også veldig godt duken... veldig søtt med den blondekanten :) Ønsker deg en fortsatt fin uke, og helg som kommer... Sommerklem fra Mette

Balke gård sa...

Hei June, gratulerer med vel overstått konf med nydelig borddekking, og kond med den snille mannen... Livets opp og nedturer... Håper du nyter finværet som har vært, her koser vi oss mend rar avgårde til enda varmere strøk om en uke. Nydelige blomsterbilder! Klem

Martilie sa...

Hei,

Har akkurat sent deg mail!
Flott at det går bedre og at dagene ser lysere ut!
Nyt sommerdagene og lad opp nye krefter!

Sommerklem fra Tove

Mia, New Room Interior sa...

Nydelige gaver vinnerne får i posten!! Ha en fin sommerdag! Klem

aase sa...

Koselig å se det er "liv" i deg igjen June!! Håper det står bra til med mamman din også!!

Det hadde jo bare vært så knall om du kom en tur i sommer da. Jeg er borte en liten uke fra 25. juli!! SMS meg om du kommer da...

Det skapet jeg har ute på terrassen er for resten ikke noe funn, men no "søppel" vi hadde i låven akkurat den dagen jeg trengte noe å skjule verdens styggeste interiør med, nemlig et stort svart stereoanlegg. Skapet var i heltre eik, og måtte selvsagt males. Deilig med musikk ute på sene sommerkvelder.

Hva har du gjort med stuebordet forresten???

Klem fra Jordbærbygda!! Håper vi sees!!