tirsdag 6. juli 2010

Blomster, bord og svimmelhet

Det blomstrer og gror overalt ute nå, og det lukter så utrolig godt! Sommeren skal jo nytes utendørs, men nå  har jeg hatt et av mine "svimmelhetsanfall", og da må jeg stort sett bare ligge rolig innomhus.. Da tar det en tre-fire dager før jeg liksom er skikkelig igang igjen, og enda litt lenger tid før angsten for at det skal komme tilbake slipper taket. Jeg har hatt slike svimmelhetsanfall med ujevne mellomrom i mange år, og det skal visstnok ikke være noe farlig, men jeg syns det er skikkelig ubehagelig når det står på! Ikke blir legene enige med seg sjøl om årsaken heller....om det er tilknyttet min bipolardiagnose, om det er muskulært (dvs nakkestivhet) eller rett og slett en form for migrene. Ubehagelig er det uansett når det står på, men det går over! :)
Idag har jeg ikke vært noe særlig "tess" etter gårsdagens anfall, men har da tuslet litt rundt her og tilogmed tatt noen bilder. Blomster ute og inne, uteplassen vår og et gammelt bord:



Dette gamle bordet skal brukes som salongbord, og jeg har saget av litt på bena. Bordplata skal males hvit uansett. Den er liksom "slitt på feil måte" og må behandles. Men jeg er usikker på resten! Jeg syns faktisk at den slitte grønnfargen - særlig på skuffene - er ganske fin. Jeg har vært inne på tanken om å male hele bordet hvitt, men beholde skuffene slik de er. Hva mener derer, kjære blogglesere? Forslag mottas med takk! :)





Ha en fortsatt fin uke alle sammen!

Klem fra June


4 kommentarer:

sylvia sa...

hei june.
så vakkert i din hage nå,mange fine blomster du har der,deilig med sommer,
ikke mye greit med svimmelhet da,håper du er helt bra nå,høres ikke noe som helst greit ut.
ååå så herlig et bord,den grønnfargen der er helt på vei inn nå,den er jo så skjønn,behold den vel å se om den passer inn,kan jo male bord platen i hvitt eller prøve å få til samme grønn farge,
lykke til ,
ønsker deg en herlig natt,
klem fra sylvia

Sylke Feldhusen sa...

Det hørtes fint ut med hvit bordplate inntil det grønne :) Det er jo en flott farge!

Ønsker deg god bedring! Klem fra Sylke

Unknown sa...

Hei June! Jeg ser at du har hatt og har tøffe dager.. Livet er og blir uforutsigbart, det er helt sikkert... man har ingen garanti for noe som helst, så det gjelder å gripe dagen. Nyte og leve i øyeblikket - noe jeg tror du gjør til fulle... Ønsker deg en så god dag som mulig! Klem fra Liv Hege

Nostalgia sa...

Masse flotte blomster hos deg :-) Bordet var lekkert og blir sikkert kjempefint med hvit bordplate.

Ønsker deg bedring og masse fine dager fremover :-)
Klem, Nostalgia