søndag 28. mars 2010

LITT PÅSKESTEMNING PÅ BADET


Syns det er koselig å lage litt påskestemning på badet - med svært enkle midler: noen gule tulipaner, en gul skrubb og ei lita flaske sitronsåpe...og vips så har man vår og påskestemning under morgenstellet også! 



Den vesle lysekrona på badet er vakker å se på, men akk så kjedelig å rengjøre! I går fikk den en sårt tiltrengt vårpuss, og da angret jeg en stakket stund på at vi ikke valgte downlights istedet for lyskrone! ...men jeg kom fort til fornuft igjen!
Noen som har gode tips om enkel og effektiv rengjøring av lysekroner? Jeg har flere, og tar mer enn gjerne i mot smarte tips som gjor renholdet enklere!



Litt vårstemning på sølv- og sinkfat i stua....med blant annet nydelige "shabby-roser" fra Blomsterdamene :




...og tilslutt en liten oppdatering på lille Petter - som har blitt både husvarm og vågal:

Petter vil leke med Kajsa - som er litt skeptisk til den lille urokråka
Rampestreker er interessant...
..og kvister er interessant.

Fuglemat er veeeeldig interessant!

...og velegnet til en liten formiddagslur!


Fortsatt god søndag!


3 kommentarer:

sylvia sa...

god palmesøndag til deg,
så nydelig pyntet på ditt bad,koselig med gult der,
å ja jeg hadde å valgt lyskrone,nydelig den er på ditt bad...
herlige bilder av hundene,så nusselig..
ønsker deg en herlig dag vidre,jeg sitter ute i sola.
klem fra sylvia

June J. Larsson sa...

Hei og god palmesøndag til deg også, Sylvia!
Høres HERLIG ut å sitte ute i sola! Det har ikke vært antydning til utesittervær her, men akkurat nå titta faktisk sola fram i noen minutter. Da er det håp! :)
Kos deg videre i sola!

Klem

Torilpia sa...

Heisann!

Er innom som snarest for å ønske deg ei riktig god påske - jeg kommer sterkere tilbake etter påske :o)

Stor klem fra meg :o)