Uka går mot slutten og da er det på sin plass med
noen små funderinger...sånn litt til ettertanke.
Jeg hadde egentlig tenkt å skrive litt om bildene til
KATHRYN WHITE
KATHRYN WHITE
Jeg liker hennes bilder godt som interiørelementer.
De er flotte og fargerike...og harmoniske syns jeg.
Jeg har bare to av bildene hennes foreløpig...
...og syns de er FINE!
Dessuten liker jeg disse rammene veldig godt!
MEN
... jeg sitter her og ser på ekstrasendinger om jordskjelvet og tsunamien i Japan,
og kan ikke la være å tenke på hvor
heldige vi er...
...vi som bor i en såpass trygg og rolig krok
av verden - selv på "naturkatastrofefronten"!
Det er utvilsomt vill og skiftende natur i Norge også,
og mange steder er det værhardt,
men i nyere tid har vi iallefall vært forskånet
for slike voldsomme naturkatastrofer.
Katastrofer som legger enorme byer og områder i ruiner...
og som dreper mange mennesker.
Bildet over av den herlige "kulelampa" er dessverre ikke tatt i stua mi!
Skulle gjerne hatt den lampa jeg!
Jeg MÅTTE bare ta bilde av den der den henger...
...i de flotte lokalene til Løiten Lys ...ikke langt herfra.
Det føles trygt og godt her i stua mi...
Skulle gjerne hatt den lampa jeg!
Jeg MÅTTE bare ta bilde av den der den henger...
...i de flotte lokalene til Løiten Lys ...ikke langt herfra.
Det føles trygt og godt her i stua mi...
...trygt, varmt og forutsigbart...
...og det er dessverre ikke alle som har det slik.
LA OSS TENNE MASSE LYS
for alle som strever og sliter og kanskje tilogmed
kjemper for livet akkurat nå...
Det er fort gjort å glemme at
vi nordmenn er
LOTTOVINNERE
alle sammen!
HVER DAG....ÅRET RUNDT...
...hvis vi sammenligner oss med de fleste andre
mennesker på Jorda!
...hvis vi sammenligner oss med de fleste andre
mennesker på Jorda!
La oss tenne lys for å vise at vi setter pris på hvor
HELDIGE
vi er...og at vi tenker på alle dem som ikke
har det like godt som oss!
Det er min oppfordring til dere idag...
Riktig god helg alle sammen!
Klem fra June




























