tirsdag 13. oktober 2009

I DAG TRAFF JEG EN KATT….

da jeg var ute på tur. Den hadde nok tatt seg en liten avstikker hjemmefra for å utforske omgivelsene litt. 
Den mjauet og strøk seg inntil beina mine, og siden jeg var litt bekymret for at den skulle følge etter meg og komme alt for langt fra hjemmet sitt, så sa jeg til den…Bilde031.rolig men bestemt…at den måtte gå hjem.
Da slentret den på katters vis innover mot boligområdet igjen… stoppet et lite øyeblikk og kikket overbærende på meg..før den slentret videre, verdensvant,  med halen i været. 
Det slo meg at den sannsynligvis tenkte: “nå har et av de tobeinte, støle dyra med merkverdig pels tatt en avstikker hjemmefra igjen. Enda godt det ikke følger etter meg slik at det kommer altfor langt vekk fra katten som eier det ….”
Det var forresten nydelig høstvær og mange muligheter til å samle gode øyeblikk i dag også!

Kanskje du også vil like:
10 GODE GRUNNER TIL Å HA KATT

1 kommentar:

Kari sa...

Hehe, for en morsom historie :) Katter er jo herlige dyr! Det var fine og stemningsfulle bilder :)