onsdag 28. oktober 2009

NOEN SKATTER…

skatter2
Jeg fant noen skatter sist jeg var innom en av favorittbutikkene mine også. Denne gangen var det hos Blomsterdamene, og der fant jeg et par nydelige Vintage-bilder fra Sagen. De skal rammes inn med hvite, “slitte” rammer… og være en del av et nytt vegg-collage som jeg skal se og få somlet meg til å bli ferdig med! Kan hende det kommer bilder når “veggen” omsider er klar.. :)

Jeg har tenkt meg på skattejakt i helgen også. Da skal jeg på antikkmesse i Vikingskipet, og der pleier det å være mye spennende for en nostalgiker!
Men nå er det vel strengt tatt natta og jeg burde sovet for lengst! Men det var disse bildene da, som er då vanskelig å legge fra seg……:)

2 kommentarer:

Landcharm sa...

Koselige bilder. God jakt til helgen da,der er det garantert mange skatter...

Mitt hvite hus sa...

Så spennende da med antikkmesse i Vikingskipet... kjører forbi der i morgen vi..men har nok ikke tid til en tur innom desverre...

Masse lykke til,. gleder meg til å se hva du finner...

klem kesrtin